Babyrytmik, 0-1 år

0-1 årige: Musikalske og motoriske lege med masser af sjov.

Vi skal udforske en verden af musik og bevægelse, hvor vi leger med bolde, rasleæg, ærteposer, faldskærm og trommer – og måske prøver kræfter med forskellige instrumenter. Vi synger velkendte børnesange, kaster os ud i sjove rammelege, danser, tumler og skaber glæde gennem sang og leg.

Undervisningssted

Kulturcenter Mantzius
Johan Mantzius Vej 7a
3460 Birkerød
Spejlsalen

Praktisk information

Hold nr:
257024
Første møde:
19.02.25 kl. 10:00
Sidste møde:
9.04.25 kl. 10:00
Mødegange:
8
Lektioner:
8

Pris

1 voksen og 2 børn
DKK 815,00
1 voksen og 1 barn
DKK 545,00
  • Onsdag 19.02.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

  • Onsdag 26.02.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

  • Onsdag 5.03.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

  • Onsdag 12.03.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

  • Onsdag 19.03.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

  • Onsdag 26.03.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

  • Onsdag 2.04.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

  • Onsdag 9.04.25 kl. 10:00 - 10:45

    Sted: Kulturcenter Mantzius
    Johan Mantzius Vej 7a

    Lokale: Spejlsalen

Underviser hos NSAS

En underviser hos Nordsjællands Aftenskole vil typisk have en solid faglig baggrund inden for det emne, de underviser i, hvad enten det er sprog, kunst, håndværk eller personlig udvikling. De har erfaring og relevante kvalifikationer, såsom uddannelse eller praktisk erfaring inden for deres felt.

Pædagogisk set er underviseren engageret i at skabe et trygt og inkluderende læringsmiljø, hvor der er plads til både spørgsmål og fejl. De har evnen til at tilpasse undervisningen til forskellige læringsstile og niveauer, og de er gode til at motivere og inspirere deres kursister. Derudover har de en struktureret tilgang, men kan samtidig være fleksible i forhold til kursisternes behov.