Er du en af vores nye undervisere?

Er du passioneret inden for et bestemt emne/fag og brænder for at dele din viden med andre? Så er dette din mulighed for at blive en del af vores dedikerede underviserteam på Nordsjællands Aftenskole!

Nordsjællands Aftenskole er dedikeret til at tilbyde inspirerende og berigende læringsoplevelser til vores kursister i et afslappet og støttende miljø. Vi tror på, at læring skal være sjovt, engagerende og tilgængeligt for alle.

Vi søger undervisere til følgende emner:

• Sprog
  • IT og foto
  • Instrumental musik
  • Madlavning

Kvalifikationer:

• Ekspertise inden for det ønskede emneområde.
  • Erfaring med undervisning eller formidling af viden.
  • Evnen til at engagere og motivere studerende på forskellige niveauer.
  • Fleksibilitet og en positiv holdning.

Ansøgning:

For at ansøge bedes du sende følgende til kontakt@nsas.dk:

1. Dit CV med relevant erfaring og kvalifikationer.
  2. En kort beskrivelse af de emner, du er interesseret i at undervise i, og din tilgang til undervisning.
  3. Eventuelle referencer, der kan bekræfte din undervisningserfaring.

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger? Kontakt os på kontakt@nsas.dk eller 20 85 66 55.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og byde dig velkommen til vores fællesskab!

Nordsjællands Aftenskole