Gavekort til Nordsjællands Aftenskole – Giv en oplevelse, der varer ved!

Leder du efter den perfekte gaveidé? Hos Nordsjællands Aftenskole kan du give et gavekort til vores mange kurser, ture og foredrag. Uanset om du vil forkæle en kreativ sjæl, inspirere til motion eller give en oplevelse, der åbner nye horisonter – så har vi noget for alle!

Hvad kan gavekortet bruges til?

Det kan bruges til alt fra et spændende foredrag til en kreativ workshop. Kender du nogen, der kommer hos os hver sæson? Giv dem et tilskud til deres næste kursus! Eller måske kender du én, der bare trænger til at prøve noget nyt? Så er et gavekort til vores aftenskole et kærligt skub i den rigtige retning.

Hvordan køber du gavekortet?

Det er supernemt! Send os en e-mail på kontakt@nsas.dk eller ring til os på tlf. 20856655. Bemærk, at gavekort ikke kan bestilles online.

Betaling og levering:

Efter bestilling sender vi et indbetalingskort, og så snart vi har registreret din betaling, modtager du et flot gavekort i PDF-format – lige til at printe ud eller sende videre.

Hvordan indløser du gavekortet?

Når gavekortet skal bruges, kontakter du blot vores kontor, og vi hjælper med tilmeldingen. På den måde sikrer vi, at modtageren får den bedste oplevelse, og at vi har de korrekte oplysninger på kursusdeltagerne.

Betingelser:

Gavekortet er gyldigt i 2 år fra udstedelsesdatoen og kan ikke ombyttes til kontanter. Husk, at der ikke udbetales restbeløb, hvis hele gavekortet ikke bruges på én gang.

Giv en gave, der inspirerer og udvikler!

Oversigt over aktiviteter som du kan bruge gavekortet til!